مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-29سياسي

دانشگاه مبدأ تحولات و حلال نظام مسائل تولید است 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم آموزش و توانمندسازی کارکنان واحدهای تولیدی، اظهار کرد: توانمندی سازی کارکنان واحدهای تولیدی در موفقیت یک واحد تأثیر بسیاری دارد که در این راستا نیز دانشگاه مبدأ تحولات است و مسائل باید از دانشگاه حل شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم آموزش و توانمندسازی کارکنان واحدهای تولیدی، اظهار کرد: توانمندی سازی کارکنان واحدهای تولیدی در موفقیت یک واحد تأثیر بسیاری دارد که در این راستا نیز دانشگاه مبدأ تحولات است و مسائل باید از دانشگاه حل شود.

جواد اشرفی امروز سه شنبه 7شهریورماه در جلسه هم اندیشی کارآفرینان جوان در حوزه تولید در دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه هر تولیدی که بر مبنای دانش رقم بخورد پایدار و دائم، رو به توسعه و ترقی خواهد بود، گفت: توانمندسازی در حوزه مشاغل خرد و کوچک مقیاس از جنس اقتصاد مردمی و گفتمان دولت است و در همین راستا طی یکسال گذشته بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و کوچک مقیاس در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل صنعتی بزرگ در استان پرداخت شده، گفت: تکمیل زنجیره های ارزش افزوده مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مبدأ تحولات و حلال نظام مسائل تولید است 

دانشگاه مبدأ تحولات و حلال نظام مسائل تولید است